Groei

Groei

Graag willen we Bert Bos voorstellen. Van topsporter tot één van de eerste bedrijfskundige adviseurs van Nederland. Bos weet als geen ander hoe het is om te groeien en laten groeien. Lees hier meer over Bert en zijn plannen en ambities als voorzitter van de werkgroep Groei, een belangrijk speerpunt van MKB-Amsterdam.

Komend jaar zal Bert zich met zijn medebestuursleden van speerpunt Groei dan ook blijven inzetten om de relevante (wetenschappelijke) kennis rondom de groei, levenscyclus en mind-set van ondernemingen en ondernemers onder mkb’ers in de metropoolregio Amsterdam te verspreiden. Dit doen zij in de vorm van het organiseren van inhoudelijke workshops en webinars, het organiseren van maandelijkse groeiborrels waar leden van MKB-Amsterdam elkaar offline kunnen ontmoeten. Met bijdragen aan het Digitaliseringsoffensief Amsterdam en tot slot met het verder uitbreiden van het ‘product van de maand’, waar ondernemers uit de metropoolregio Amsterdam de kans krijgen hun duurzame, inventieve of juist traditionele product in de spotlight te zetten.

MKB-Amsterdam stimuleert groei bij ondernemers in de regio Amsterdam. Door het organiseren van bijeenkomsten en het aanbieden van specials gericht op waardencreatie, groeifinanciering, personeel en organisatie. MKB-Amsterdam organiseert elke maand de Groeiborrel waar het Product van de maand bekend wordt gemaakt. En MKB Amsterdam biedt samen met Bert een mastercourse aan om je onderneming middels een eigen doorgroeiplan te versterken.

Leden werkgroep Groei
Naast Bert zijn ook andere leden actief bezig met de werkgroep Groei. Waaronder: 
Serge de Sousa mede-eigenaar van Whello, Dirk-Jan Weijers partner van MKB Funding Partners en Peter Herrebout van Probaat Onderneem’t.

Dien je vraagstuk in

Kringshoppen: vanuit je luie stoel naar de kringloopwinkel

Kringshoppen: vanuit je luie stoel naar de kringloopwinkel

Tijdens de laatste MKB-Amsterdam Groeiborrel klommen de mannen van Kringshoppen op de zeepkist. Met Kringshoppen kun je online naar de kringloopwinkel. Dat betekent meer exposure voor aangeboden producten én meer winkelgemak. Verdient jouw bedrijf ook aandacht en exposure? Kom aanstaande maandag 4 juli ook naar onze Groeiborrel in de Pijp.

Groeiborrel druk bezocht!

Groeiborrel druk bezocht!

Het is goed dat het weer kan om elkaar te zien en hopelijk blijft dat voorlopig zo. Zoals een mkb ondernemer gisteren aangaf: ‘fijn om weer onder andere mkb’ers te zijn.’ Wie er gisteren niet bij was is natuurlijk razend nieuwsgierig: wat heb ik allemaal gemist?! En staat 4 juli al in je agenda?

Maandag 13 juni: Groeiborrel!

Maandag 13 juni: Groeiborrel!

Aankomende maandag 13 juni is het weer zover: de leukste borrel voor ondernemers in de regio Amsterdam! Kom je ook? Neem vooral een collega, leverancier of bevriende ondernemer mee. Waar: Tweede van der Helststraat 1 vanaf 17.30 uur. Of kom eerder en volg gratis een workshop over e-mailmarketing.

Amsteltuin wijn

Amsteltuin wijn

De gemeente Amstelveen heeft deze maand een vijftal producten genomineerd voor Product van de Maand juni. Op wie stem jij? Aan de rand van Amstelveen ligt Wijngaard De Amsteltuin. Hier worden Amstelveense wijnen gemaakt met Amstelveense druiven, die wil je toch proeven!

Martinez Chocolade

Martinez Chocolade

Wordt het de chocolade van Martinez? Het familiebedrijf maakt en verkoopt al drie generaties haar in huis gemaakte ambachtelijke chocoladeproducten in Amstelveen en Amsterdam. Wie kent de vestiging van Martinez aan de Rembrandtweg niet?