Groei

Groei

Graag willen we Bert Bos voorstellen. Van topsporter tot één van de eerste bedrijfskundige adviseurs van Nederland. Bos weet als geen ander hoe het is om te groeien en laten groeien. Lees hier meer over Bert en zijn plannen en ambities als voorzitter van de werkgroep Groei, een belangrijk speerpunt van MKB-Amsterdam.

Komend jaar zal Bert zich met zijn medebestuursleden van speerpunt Groei dan ook blijven inzetten om de relevante (wetenschappelijke) kennis rondom de groei, levenscyclus en mind-set van ondernemingen en ondernemers onder mkb’ers in de metropoolregio Amsterdam te verspreiden. Dit doen zij in de vorm van het organiseren van inhoudelijke workshops en webinars, het organiseren van maandelijkse groeiborrels waar leden van MKB-Amsterdam elkaar offline kunnen ontmoeten. Met bijdragen aan het Digitaliseringsoffensief Amsterdam en tot slot met het verder uitbreiden van het ‘product van de maand’, waar ondernemers uit de metropoolregio Amsterdam de kans krijgen hun duurzame, inventieve of juist traditionele product in de spotlight te zetten.

MKB-Amsterdam stimuleert groei bij ondernemers in de regio Amsterdam. Door het organiseren van bijeenkomsten en het aanbieden van specials gericht op waardencreatie, groeifinanciering, personeel en organisatie. MKB-Amsterdam organiseert elke maand de Groeiborrel waar het Product van de maand bekend wordt gemaakt. En MKB Amsterdam biedt samen met Bert een mastercourse aan om je onderneming middels een eigen doorgroeiplan te versterken.

Leden werkgroep Groei
Naast Bert zijn ook andere leden actief bezig met de werkgroep Groei. Waaronder: 
Serge de Sousa mede-eigenaar van Whello, Dirk-Jan Weijers partner van MKB Funding Partners en Peter Herrebout van Probaat Onderneem’t.

Dien je vraagstuk in

En het Product van het Jaar 2022 is geworden…

En het Product van het Jaar 2022 is geworden…

We gaan er weer een mooi jaar maken. Maar niet zonder nog even terug te blikken op het afgelopen jaar… want de prijs voor het Product van het Jaar 2022 is uitgereikt! Juryvoorzitter Bert Bos over de winnaar: ‘Het gebruik versterkt het gevoel Amsterdammer te zijn. Het is onderdeel van het stadsbeeld en bevordert het imago van Amsterdam.’

Onze leden op het digitale podium!

Onze leden op het digitale podium!

Op de Dag van de Ondernemer staat de veerkracht en het doorzettingsvermogen van de ondernemer centraal. Want de afgelopen drie jaar hebben veel gevraagd van de mkb’er. MKB-Amsterdam stelt daarom vandaag haar social mediakanalen beschikbaar aan haar leden. Met een wekelijks bereik van tienduizenden lezers zijn ze het podium voor filmpjes, verhalen en pitches van onze Amsterdamse mkb ondernemers. Ben je nog geen lid? Meld je gelijk even aan!