De maand mei is alweer even onderweg en je voelt hem vast al aankomen: een nieuwe titelstrijd om het ‘Product van de Maand’! Deze maand heeft de Hogeschool van Amsterdam een mooie selectie van digitale producten voor je in petto. Lees dus snel verder!

Robots van Welbo

Robots inzetten om je dienstverlening te verbeteren? Klinkt misschien als toekomstmuziek, maar dat is het allerminst. Technologiebedrijf Welbo levert zulke robots. Die worden bijvoorbeeld gebruikt ter ondersteuning van de (ouderen-)zorg. En dat is hard nodig! Want over een aantal jaar is ruim veertig procent van de Nederlandse bevolking ouder dan 65 jaar en daar komt bij dat er ook een groot personeelstekort wordt verwacht. Ondersteuning van robots is dus hard nodig. Welbo stelt alles in het werk om die ervaringen met robot-dienstverlening te optimaliseren. Verdienen ze daar volgens jou de titel ‘Product van de Maand’ voor? Stem dan snel! 

Slim koelinstallatie-bewakingssysteem FreezerData

Een servicemonteur die non-stop aanwezig is: zo omschrijft FreezerData haar slimme koelinstallatie-bewakingssysteem. Continu worden de temperatuur en andere parameters van je koelkast, vriezer of andere koelinstallatie in de gaten gehouden. En verandert er iets dat mogelijk aandacht vergt? Dan krijg je meteen een seintje. FreezerData is een systeem dat al veelvuldig wordt gebruikt in ziekenhuizen en de farmaceutische wereld, maar ook in de voedselindustrie om voedselveiligheid te waarborgen. Geweldig toch? Als jij FreezerData wil bekronen met de titel ‘Product van de Maand’, ga dan naar de poll en stem!

De slimme voorraadmeter van MOOS

Bijhouden hoe het ervoor staat met je voorraden wordt appeltje-eitje met MOOS. Hoe? Je berekent je opslagruimte, installeert de slimme sensoren van MOOS en de rest gaat helemaal vanzelf. De sensoren van MOOS zijn namelijk zo ingesteld dat ze precies registreren hoeveel voorraad je nog hebt. Zo hoeft het nooit meer voor te komen dat iets plotseling op is én je bespaart heel veel tijd met het tellen van voorraden! Zo houd jij weer tijd over voor andere dingen. Handig toch? Stemmen maar!

Klaar? Stemmen maar!

Je begrijpt vast, de bal ligt nu bij jou! Het is de hoogste tijd om jouw favoriet naar de winst te stemmen. Dat doe je via deze poll. Stemmen kan nog tot donderdag 1 juni 12.00 uur. Wil jij als eerste weten wie de titel in de wacht sleept? Zorg dan dat je bij de volgende MKB-Borrel bent. Die is op maandag 5 juni in de Oranjekerk in Amsterdam. Tot dan en daar!

Met het digitale ‘Product van de Maand’ wil het Digitaliseringsoffensief mkb-ondernemers inspireren en stimuleren in de digitale ontwikkeling. 

Deel dit artikel:

Volg jij MKB-Amsterdam al op social media?

MKB Amsterdam

MKB Amsterdam

Wil je reageren op dit bericht? Klik hier om te reageren

Help ons de regio Amsterdam ondernemender maken! Wij behartigen jouw belangen op het stadhuis en Binnenhof.
Nieuws

Het laatste nieuws 

Kleine reclame-uitingen

Kleine reclame-uitingen

Ondernemers met kleinere reclame-uitingen worden in 2024 ontzien, na een motie van D66-raadslid Erik Schmit. De tarieven voor reclame-uitingen tot 5m2 worden niet verhoogd of geïndexeerd. Volgens vicevoorzitter Guido Frankfurther van MKB-Metropool Amsterdam een goede zaak.

Uitnodiging Netwerkborrel – Maandag 6 november

Uitnodiging Netwerkborrel – Maandag 6 november

Wij nodigen je graag uit voor de laatste MKB-Metropool Amsterdam Borrel van dit jaar op maandag 6 november in de Oranjekerk in Amsterdam. We hebben een gevarieerd programma, waarbij je zowel financieel als online impact kan maken!

Wilder Land is op een bijzondere missie met een bijzonder, divers team

Wilder Land is op een bijzondere missie met een bijzonder, divers team

Oprichter Matthijs Westerwoudt: “Het leuke is dat de medewerkers van begin tot eind betrokken zijn bij de totstandkoming van de producten. Zo zien zij ook dat die soms doodnormale (on)kruiden stap voor stap veranderen in mooie en lekkere producten waar een hoop mensen iedere dag van genieten”