De winnaars van Product van de Maand ontvingen afgelopen jaar een publiekscampagne door het hele land van Centercom, partner van MKB-Amsterdam. Voor de winnaars een mooie prijs. Tijd om Centercom te vragen waarom ze hoofdpartner zijn voor het Product van de Maand. Een gesprek met Rutger, Remco en Baukje: “Amsterdam heeft veel bijzondere en innovatieve producten. Ook wij willen deze ondernemers in en rond Amsterdam nóg beter op de kaart zetten. Door het Product van de Maand een mooie plek te geven in onze buitenreclamenetwerken hopen wij deze een extra boost te geven. Hier dragen wij graag aan bij.”
Welke ontwikkelingen maken jullie als Centercom door (in 2020) Covid?
“We hebben geleerd om op afstand toch onze klanten goed te bedienen en ze te helpen alsnog hun bedrijf draaiende te houden met slimme en ludieke buitenreclame campagnes. In 2021 trekken we deze lijn door en zorgen we dat de zichtbaarheid van ons netwerk bedrijven helpt hier doorheen te komen en in contact te blijven met hun klanten. Daarnaast zullen we ons digitale netwerk met Horeca Screens verder uitbreiden om onze cross mediale oplossingen meer kracht bij te zetten. Solidair en loyaal zijn op dit moment de kernwoorden voor Centercom. We komen graag samen met de klant de crisis door en daarom kijken wij naar gepaste oplossingen en prijzen.”
Interesse in een campagne? klik hier voor de website.
Goed om te weten: leden van MKB-Amsterdam krijgen 15% korting.