De winnaars van Product van de Maand ontvingen afgelopen jaar een publiekscampagne door het hele land van Centercom, partner van MKB-Amsterdam. Voor de winnaars een mooie prijs. Tijd om Centercom te vragen waarom ze hoofdpartner zijn voor het Product van de Maand. Een gesprek met Rutger, Remco en Baukje: “Amsterdam heeft veel bijzondere en innovatieve producten. Ook wij willen deze ondernemers in en rond Amsterdam nóg beter op de kaart zetten. Door het Product van de Maand een mooie plek te geven in onze buitenreclamenetwerken hopen wij deze een extra boost te geven. Hier dragen wij graag aan bij.”

Welke ontwikkelingen maken jullie als Centercom door (in 2020) Covid?
“We hebben geleerd om op afstand toch onze klanten goed te bedienen en ze te helpen alsnog hun bedrijf draaiende te houden met slimme en ludieke buitenreclame campagnes. In 2021 trekken we deze lijn door en zorgen we dat de zichtbaarheid van ons netwerk bedrijven helpt hier doorheen te komen en in contact te blijven met hun klanten. Daarnaast zullen we ons digitale netwerk met Horeca Screens verder uitbreiden om onze cross mediale oplossingen meer kracht bij te zetten. Solidair en loyaal zijn op dit moment de kernwoorden voor Centercom. We komen graag samen met de klant de crisis door en daarom kijken wij naar gepaste oplossingen en prijzen.”

Interesse in een campagne? klik hier voor de website.
Goed om te weten: leden van MKB-Amsterdam krijgen 15% korting.

Deel dit artikel:

Volg jij MKB-Amsterdam al op social media?

MKB Amsterdam

MKB Amsterdam

Wil je reageren op dit bericht? Klik hier om te reageren

Help ons de regio Amsterdam ondernemender maken! Wij behartigen jouw belangen op het stadhuis en Binnenhof.
Nieuws

Het laatste nieuws 

Onze partner Onderneemin slaat vleugels uit naar Metropool!

Onze partner Onderneemin slaat vleugels uit naar Metropool!

Onderneemin heeft onlangs de stap gezet naar de regio Metropool Amsterdam. Onze voorzitter Achmed Baâdoud is dan ook heel content dat MKB-Metropool Amsterdam en Onderneemin mediapartner bij elkaar zijn geworden. “Dat sluit heel goed aan bij onze visie om het MKB...

GVB start trainingen voor Knoppentest bij sollicitatie GVB

GVB start trainingen voor Knoppentest bij sollicitatie GVB

GVB start trainingen voor Knoppentest bij sollicitatie GVB MKB-Metropool Amsterdam heeft met grote instemming kennis genomen van het besluit van het GVB om gemotiveerde sollicitanten voor de functie van trambestuurder structureel te gaan helpen om voor de...

Geen Knip, maar Knijp en Filters

Geen Knip, maar Knijp en Filters

Volgens wethouder Melanie van der Horst is het woord ‘Knip’ voortaan een ‘verboden woord’ en kiest de gemeenteraad ervoor van de Weesperstraat een fijne stadsstraat te maken, met twee maal één rijstrook, bredere fiets- en voetpaden, meer groen en een aantrekkelijkere...

Weesperstraat: Operatie geslaagd, patiënt overleden

Weesperstraat: Operatie geslaagd, patiënt overleden

MKB-Metropool Amsterdam heeft met instemming kennis genomen van de conclusie van het onderzoeksrapport over de Knip Weesperstraat: de knip Weesperstraat gaat definitief van tafel. Volgens het college was de proef wel geslaagd en heeft deze veel opgeleverd, maar...

Laat het GVB zijn Kip met Gouden Eieren niet hoeven slachten

Laat het GVB zijn Kip met Gouden Eieren niet hoeven slachten

Volgens het concept Programma van Eisen van de Vervoersregio Amsterdam voor het GVB voor de komende jaren moet het openbaar vervoer (OV) in het centrum en de oude stadsdelen verslechteren ten gunste van de nieuwe centra buiten de Ring A10. Een slecht plan, vindt MKB-...