Onze zustervereniging Amsterdam City komt op voor de belangen van ondernemend binnenstad en heeft onafhankelijk onderzoeksbureau Ruigrok gevraagd de mening van ondernemers in de binnenstad over diverse onderwerpen te onderzoeken.

De resultaten van het onderzoek worden bij het samenstellen van de Amsterdam City Index 2024 gebruikt. De stem van de ondernemer neemt ook in de nieuwe editie van de Index een prominente plaats in.

De link naar de enquête tref je hieronder aan. Het invullen van de enquête duurt ongeveer 15 minuten. Daarnaast is het mogelijk om de enquête éénmaal door te sturen naar een collega en/of mede-ondernemer gevestigd in de binnenstad van Amsterdam.

Tot zondag 21 januari heb je de mogelijkheid de online enquête in te vullen. De antwoorden worden anoniem verwerkt.

De presentatie van de Amsterdam City Index vindt plaats op dinsdag 12 maart in de Beurs van Berlage van Amsterdam.

Vul enquête in
Deel dit artikel:

Volg jij MKB-Amsterdam al op social media?

Roy Koeleman

Roy Koeleman

Wil je reageren op dit bericht? Klik hier om te reageren

Help ons de regio Amsterdam ondernemender maken! Wij behartigen jouw belangen op het stadhuis en Binnenhof.
Nieuws

Het laatste nieuws 

Weesperstraat: Operatie geslaagd, patiënt overleden

Weesperstraat: Operatie geslaagd, patiënt overleden

MKB-Metropool Amsterdam heeft met instemming kennis genomen van de conclusie van het onderzoeksrapport over de Knip Weesperstraat: de knip Weesperstraat gaat definitief van tafel. Volgens het college was de proef wel geslaagd en heeft deze veel opgeleverd, maar...

Laat het GVB zijn Kip met Gouden Eieren niet hoeven slachten

Laat het GVB zijn Kip met Gouden Eieren niet hoeven slachten

Volgens het concept Programma van Eisen van de Vervoersregio Amsterdam voor het GVB voor de komende jaren moet het openbaar vervoer (OV) in het centrum en de oude stadsdelen verslechteren ten gunste van de nieuwe centra buiten de Ring A10. Een slecht plan, vindt MKB-...

Kleine reclame-uitingen

Kleine reclame-uitingen

Ondernemers met kleinere reclame-uitingen worden in 2024 ontzien, na een motie van D66-raadslid Erik Schmit. De tarieven voor reclame-uitingen tot 5m2 worden niet verhoogd of geïndexeerd. Volgens vicevoorzitter Guido Frankfurther van MKB-Metropool Amsterdam een goede zaak.