De afgelopen maanden heeft een team van experts een 0-meting voor het mkb ontwikkeld. Sinds twee weken is deze hier voor jou beschikbaar. Door het invullen van de vragenlijst krijg je inzicht in de huidige staat van digitalisering van jouw bedrijf. Na het invullen krijg je gratis toegang tot een reeks van webinars en trainingen waarin de digitale groeimogelijkheden van jouw bedrijf aan het licht worden gebracht. Start: eind april. Wees er dus snel en vul de vragenlijst vandaag nog in!

Of je al flink gebruik maakt van digitale tools, of je nog onbekend bent in de digitale wereld, maakt niet uit. Op basis van wat ondernemers bij de 0-meting invullen, ontwikkelt Alexis van Dam, docent Marketing & Sales aan de HvA, momenteel de zesdelige webinar-reeks ‘Digital Marketing’. “Wat je nu ziet is dat veel ondernemers wel eens content plaatsen, maar niet precies weten waar, wat en wanneer ze deze moeten delen. Laat staan hoe ze deze, vaak grote, investering moeten meten. Dit terwijl het voor elk bedrijf cruciaal is om te weten waar je kansen liggen, online up to date te blijven en op deze manier energie te stoppen in het genereren van de juiste leads. Want, geen leads is geen business!”.

Als oud ondernemer en Marketing & Sales specialist is het Alexis’ doel om het mkb in de regio Amsterdam bewust te maken van hun digitale groeimogelijkheden. Eind april trapt hij de webinar-reeks Digital Marketing af met een teaser waarin de onderwerpen van de zes webinars worden gepresenteerd. Onderwerpen die in ieder geval aan bod komen: personal branding op social media, leads generatie en traceerbaarheid van je website, advertising en content marketing. “Het worden korte webinars van tien tot vijftien minuten. We selecteren de onderwerpen die elke ondernemer moet kennen en komen direct tot de kern.” Aansluitend op de webinars worden er speciale trainingen ontwikkeld. Elke ondernemer die de vragenlijst heeft ingevuld en zich daarbij aanmeldt voor deelname aan het Digitaliseringsoffensief kan deze gratis, en op zijn eigen tijd en moment, volgen. Alleen de kick-off en terugkomdag staan vast.

Rendabel, gratis en flexibel. Het lijkt ons duidelijk: meer dan genoeg voordelen! Start gelijk en doe mee! Vul hier de 0-meting in en meld je aan voor het Digitaliseringoffensief door een e-mail te sturen naar marcia.appels@mkb-amsterdam.nl.

De 0-meting en webinar-reeks Digital Marketing zijn onderdeel van het Digitaliseringsoffensief Amsterdam. Een initiatief van MKB-Amsterdam, Gemeente Amsterdam, De Hogeschool van Amsterdam en Ready to Scale. Mogelijk gemaakt door het Ministerie van Economische Zaken en Klimaat. 

Deel dit artikel:

Volg jij MKB-Amsterdam al op social media?

Anne van der Krol

Anne van der Krol

Wil je reageren op dit bericht? Klik hier om te reageren

Help ons de regio Amsterdam ondernemender maken! Wij behartigen jouw belangen op het stadhuis en Binnenhof.
Nieuws

Het laatste nieuws 

Onze partner Onderneemin slaat vleugels uit naar Metropool!

Onze partner Onderneemin slaat vleugels uit naar Metropool!

Onderneemin heeft onlangs de stap gezet naar de regio Metropool Amsterdam. Onze voorzitter Achmed Baâdoud is dan ook heel content dat MKB-Metropool Amsterdam en Onderneemin mediapartner bij elkaar zijn geworden. “Dat sluit heel goed aan bij onze visie om het MKB...

GVB start trainingen voor Knoppentest bij sollicitatie GVB

GVB start trainingen voor Knoppentest bij sollicitatie GVB

GVB start trainingen voor Knoppentest bij sollicitatie GVB MKB-Metropool Amsterdam heeft met grote instemming kennis genomen van het besluit van het GVB om gemotiveerde sollicitanten voor de functie van trambestuurder structureel te gaan helpen om voor de...

Geen Knip, maar Knijp en Filters

Geen Knip, maar Knijp en Filters

Volgens wethouder Melanie van der Horst is het woord ‘Knip’ voortaan een ‘verboden woord’ en kiest de gemeenteraad ervoor van de Weesperstraat een fijne stadsstraat te maken, met twee maal één rijstrook, bredere fiets- en voetpaden, meer groen en een aantrekkelijkere...

Weesperstraat: Operatie geslaagd, patiënt overleden

Weesperstraat: Operatie geslaagd, patiënt overleden

MKB-Metropool Amsterdam heeft met instemming kennis genomen van de conclusie van het onderzoeksrapport over de Knip Weesperstraat: de knip Weesperstraat gaat definitief van tafel. Volgens het college was de proef wel geslaagd en heeft deze veel opgeleverd, maar...

Laat het GVB zijn Kip met Gouden Eieren niet hoeven slachten

Laat het GVB zijn Kip met Gouden Eieren niet hoeven slachten

Volgens het concept Programma van Eisen van de Vervoersregio Amsterdam voor het GVB voor de komende jaren moet het openbaar vervoer (OV) in het centrum en de oude stadsdelen verslechteren ten gunste van de nieuwe centra buiten de Ring A10. Een slecht plan, vindt MKB-...