Date:

Recycle (Roads)

Hannie Dankbaarpassage 27

Amsterdam, Nederland, 1053 RT

Wilt u weten hoe u uw social return verplichting in kunt vullen of gewoon kennis maken met een paar mooie sociale ondernemingen in Amsterdam en omgeving? U kunt zich nu aanmelden voor deze unieke rondleiding!

In het kader van het Europese project Buy WISEly organiseert De Omslag i.s.m. MKB Metropool Amsterdam een rondleiding op woensdag 24 april langs een tweetal Amsterdamse sociale ondernemingen. Tijdens deze rondleiding heeft u de kans om direct in contact te komen met sociale ondernemingen.

U leert meer over de producten en diensten van Recycle en Beeldend Gesproken in De Hallen in Amsterdam. Uiteraard vertellen de organisaties ook welke impact zij maken. Er zullen nog twee andere sociale ondernemers aanwezig zijn om uw vragen te beantwoorden. Voor reguliere bedrijven die door middel van sociaal inkopen impact willen maken. We sluiten af met een drankje.

Wilt u weten wat zij te bieden hebben? Meld u dan aan voor deze unieke rondleiding!