Maandagavond werd tijdens de MKB Borrel de winnaar van het Digitaal Product van de Maand bekendgemaakt. De strijd ging tussen de explainer video’s van Explainer Video Agency en het boekingsplatform GetEase. Beide producten werden genomineerd door KplusV, maar wie gaat er met de winst vandoor? Lees daarvoor snel verder…

We laten je niet veel langer meer in spanning, maar eerst is er nog wel iets belangrijks te melden. Vanaf heden werken we niet meer met een juryprijs. Wel zullen we natuurlijk nog de publieksprijs uitreiken, waarbij jij, onze lezer, bepaalt wie er met de winst vandoor gaat!

En dan de uitslag! We staan er nog steeds een beetje van te kijken, want dit hebben wij ook nog nooit meegemaakt: voor het eerst sinds de Digitaal Product van de Maand-verkiezing in het leven werd geroepen zijn er twee winnaars! Beide producten hebben elk precies de helft van de stemmen gekregen. En dat betekent natuurlijk dubbel feest!

Met de uitlegvideo’s van Explainer Video Agency kun jij de verkoop van jouw product verhogen, meer naamsbekendheid met je bedrijf krijgen of juist een (interne) verandering in je bedrijf communiceren. Voor iedere ondernemer is een pakket op maat beschikbaar, die perfect past bij wat jij wilt bereiken met je bedrijf en welke boodschap je wilt uitdragen.

Op het boekingsplatform van GetEase vind je alle diensten van professionals in de omgeving in één handig overzicht: of het nou een massage is, een sportles van een personal trainer of de uitlaatservice voor je hond! Jij kiest alleen een datum en een tijd en de gewenste expert komt meteen voor je in actie!

Direct digitale stappen zetten

Dwayne van der Klugt van KplusV was nauw betrokken bij de nominaties. Beide titelkanshebbers (en dus uiteindelijk beide winnaars) omschreef hij eerder als toegankelijk, bruikbaar en relevant voor het mkb. “Daarmee kunnen ondernemers uit Amsterdam direct digitale stappen zetten.” 

Binnenkort zijn we weer bij je terug met een serie nieuwe nominaties voor het Digitaal Product van de Maand, maar voor nu rest ons nog te zeggen: winnaars, van harte gefeliciteerd!

Met het ‘Digitaal Product van de Maand’ wil het Digitaliseringsoffensief mkb-ondernemers inspireren en stimuleren in de digitale ontwikkeling. 

Deel dit artikel:

Volg jij MKB-Amsterdam al op social media?

MKB Amsterdam

MKB Amsterdam

Wil je reageren op dit bericht? Klik hier om te reageren

Help ons de regio Amsterdam ondernemender maken! Wij behartigen jouw belangen op het stadhuis en Binnenhof.
Nieuws

Het laatste nieuws 

Een mooie en krachtige partnerschap & samenwerking!

Een mooie en krachtige partnerschap & samenwerking!

Een mooie en krachtige partnerschap & samenwerking! Vanuit MKB-Metropool Amsterdam verwelkomen wij MUSIAD NEDERLAND als netwerkpartner. Wij willen samen op deze wijze de economie in de MRA regio integreren. Ondernemerschap kent geen grenzen. Daarnaast is...

Onze partner Onderneemin slaat vleugels uit naar Metropool!

Onze partner Onderneemin slaat vleugels uit naar Metropool!

Onderneemin heeft onlangs de stap gezet naar de regio Metropool Amsterdam. Onze voorzitter Achmed Baâdoud is dan ook heel content dat MKB-Metropool Amsterdam en Onderneemin mediapartner bij elkaar zijn geworden. “Dat sluit heel goed aan bij onze visie om het MKB...

GVB start trainingen voor Knoppentest bij sollicitatie GVB

GVB start trainingen voor Knoppentest bij sollicitatie GVB

GVB start trainingen voor Knoppentest bij sollicitatie GVB MKB-Metropool Amsterdam heeft met grote instemming kennis genomen van het besluit van het GVB om gemotiveerde sollicitanten voor de functie van trambestuurder structureel te gaan helpen om voor de...

Geen Knip, maar Knijp en Filters

Geen Knip, maar Knijp en Filters

Volgens wethouder Melanie van der Horst is het woord ‘Knip’ voortaan een ‘verboden woord’ en kiest de gemeenteraad ervoor van de Weesperstraat een fijne stadsstraat te maken, met twee maal één rijstrook, bredere fiets- en voetpaden, meer groen en een aantrekkelijkere...

Weesperstraat: Operatie geslaagd, patiënt overleden

Weesperstraat: Operatie geslaagd, patiënt overleden

MKB-Metropool Amsterdam heeft met instemming kennis genomen van de conclusie van het onderzoeksrapport over de Knip Weesperstraat: de knip Weesperstraat gaat definitief van tafel. Volgens het college was de proef wel geslaagd en heeft deze veel opgeleverd, maar...

Laat het GVB zijn Kip met Gouden Eieren niet hoeven slachten

Laat het GVB zijn Kip met Gouden Eieren niet hoeven slachten

Volgens het concept Programma van Eisen van de Vervoersregio Amsterdam voor het GVB voor de komende jaren moet het openbaar vervoer (OV) in het centrum en de oude stadsdelen verslechteren ten gunste van de nieuwe centra buiten de Ring A10. Een slecht plan, vindt MKB-...