De zomer vliegt voorbij en dat is heus niet alleen maar slecht nieuws: de volgende Groeiborrel komt er namelijk weer aan! Op maandag 5 september zien we elkaar weer in de Oranjekerk in de Pijp. Voorafgaand kun je natuurlijk weer een interessante workshop volgen. Aankomende editie leer je meer over het vergroten van de naamsbekendheid van jouw bedrijf. Ben jij er ook bij?

Workshop ‘Hoe creëer je naamsbekendheid met je bedrijf?’

Aankomende workshop leert docent Commerciële Economie Ria van Kempen (HvA) je meer over de naamsbekendheid van jouw onderneming en hoe belangrijk dat is voor je bedrijf. Wist je namelijk dat je met een sterk merk loyalere klanten krijgt? En dat die klanten hun positieve ervaringen geregeld delen met hun omgeving? Met een sterk merk weet je doelgroep waar je bedrijf voor staat en welke beloftes je waarmaakt. Vooral online liggen grote kansen om die naamsbekendheid te vergroten. Hoe je dat aanpakt? Daarmee helpt Ria je op weg. Waar wacht je nog op?! Op naar de workshop!

Succesverhaal uit de praktijk

Tijdens de workshop krijg je niet alleen de tools aangereikt waarmee je zelf aan de slag kunt. Ook maak je kennis met een van de vele succesverhalen uit de praktijk. Michel Penterman, directeur van Boeren van Amstel legt uit hoe zij online marketing hebben ingezet om naam te maken. Zo zijn diverse boerenbedrijven uit de omgeving Amstelland onder één noemer een sterk merk geworden!

Wil jij weten hoe je jouw merk versterkt? En ontmoet je graag andere ondernemers uit de omgeving van Amsterdam? Meld je dan hier aan voor de workshop (15:50-17:15 uur). Na afloop van de workshop start aansluitend de Groeiborrel: je kunt dus gezellig blijven hangen. Tot dan!

Deel dit artikel:

Volg jij MKB-Amsterdam al op social media?

Fabiënne Mucuk

Fabiënne Mucuk

Redacteur MKB-Amsterdam

Wil je reageren op dit bericht? Klik hier om te reageren

Help ons de regio Amsterdam ondernemender maken! Wij behartigen jouw belangen op het stadhuis en Binnenhof.
Nieuws

Het laatste nieuws 

Onze partner Onderneemin slaat vleugels uit naar Metropool!

Onze partner Onderneemin slaat vleugels uit naar Metropool!

Onderneemin heeft onlangs de stap gezet naar de regio Metropool Amsterdam. Onze voorzitter Achmed Baâdoud is dan ook heel content dat MKB-Metropool Amsterdam en Onderneemin mediapartner bij elkaar zijn geworden. “Dat sluit heel goed aan bij onze visie om het MKB...

GVB start trainingen voor Knoppentest bij sollicitatie GVB

GVB start trainingen voor Knoppentest bij sollicitatie GVB

GVB start trainingen voor Knoppentest bij sollicitatie GVB MKB-Metropool Amsterdam heeft met grote instemming kennis genomen van het besluit van het GVB om gemotiveerde sollicitanten voor de functie van trambestuurder structureel te gaan helpen om voor de...

Geen Knip, maar Knijp en Filters

Geen Knip, maar Knijp en Filters

Volgens wethouder Melanie van der Horst is het woord ‘Knip’ voortaan een ‘verboden woord’ en kiest de gemeenteraad ervoor van de Weesperstraat een fijne stadsstraat te maken, met twee maal één rijstrook, bredere fiets- en voetpaden, meer groen en een aantrekkelijkere...

Weesperstraat: Operatie geslaagd, patiënt overleden

Weesperstraat: Operatie geslaagd, patiënt overleden

MKB-Metropool Amsterdam heeft met instemming kennis genomen van de conclusie van het onderzoeksrapport over de Knip Weesperstraat: de knip Weesperstraat gaat definitief van tafel. Volgens het college was de proef wel geslaagd en heeft deze veel opgeleverd, maar...

Laat het GVB zijn Kip met Gouden Eieren niet hoeven slachten

Laat het GVB zijn Kip met Gouden Eieren niet hoeven slachten

Volgens het concept Programma van Eisen van de Vervoersregio Amsterdam voor het GVB voor de komende jaren moet het openbaar vervoer (OV) in het centrum en de oude stadsdelen verslechteren ten gunste van de nieuwe centra buiten de Ring A10. Een slecht plan, vindt MKB-...