Als ondernemer zie je altijd kansen om je bedrijf beter te maken, je klanten tevreden te stellen en het beste team samen te stellen. Social media bieden een ongekende diversiteit aan mogelijkheden om je hierbij te helpen, maar waar begin je? Dat is de taak van je digitale marketingexpert. En wij willen heel graag dat die collega ook meedoet aan de workshops van het Digitaliseringsoffensief. Zo kunnen we van elkaar leren. Dus neem maandag 4 juli je digitale marketing collega mee!  

´De meeste bedrijven doen maar wat´

Het eerste deel van de workshop wordt gegeven door Wilco Verdoold, register marketeer (RM), digital strateeg, docent/onderzoeker bij de Hogeschool van Amsterdam en auteur van het succesvolle boek “Zakelijke doelen bereiken met social media”. Verdoold ziet dat veel bedrijven geen social media strategie hebben. “Natuurlijk moet je dingen uitproberen en jezelf de kans geven dingen te leren en ervaren, maar steeds opnieuw proberen zonder te leren is zonde. Bij de inzet van social media zijn er inmiddels meer dan voldoende inzichten om te focussen op de activiteiten die aansluiten bij je doelen.” Tijdens de workshop Social Media leert hij je hoe je effectiever en makkelijker social media kan inzetten om je zakelijke doelen te bereiken.

Neem je vragen mee

Het tweede gedeelte is in handen van Tom van der Horst is co-eigenaar van Skorez, het all-in-one marketing platform voor ondernemers. Skorez biedt MKB ondernemers de mogelijkheid om binnen hun eigen website vanuit een centrale cockpit te werken aan doeltreffende, begrijpelijke en betaalbare marketing. Tom zal aan de hand van voorbeelden op herkenbare wijze laten zien hoe je het verschil maakt: door te meten en weten. Hik zegt over de workshop: ‘Wij nemen daar ons ‘in house ontwikkelde marketing Canvas’ voor mee. Neem jij je vragen mee?’

Doe mee en schrijf je in!

De gratis workshop social media is van 15.30-17.00 uur in de Oranjekerk, Tweede van der Helststraat 1 in Amsterdam. Mis het niet, schrijf je nu in, klik hier! En aansluitend borrelen we samen tijdens de Groeiborrel.

Wil je ook eenvoudig en gratis toegang te krijgen tot het aanbod van het Digitaliseringsoffensief? Registreer jezelf dan op www.digitaliseringsoffensief.nl.

Voor meer informatie over de mogelijkheid van workshops op locatie, neem contact op met Tessa Wervers via t.j.welmers@hva.nl.

Deel dit artikel:

Volg jij MKB-Amsterdam al op social media?

Jerry van Schaik

Jerry van Schaik

Wil je reageren op dit bericht? Klik hier om te reageren

Help ons de regio Amsterdam ondernemender maken! Wij behartigen jouw belangen op het stadhuis en Binnenhof.
Nieuws

Het laatste nieuws 

Gezocht: duurzaamste x gezondste voedselpionier van Amsterdam

Gezocht: duurzaamste x gezondste voedselpionier van Amsterdam

Van Amsterdamse Bodem, het platform voor lokale voedselinititiatieven, zoekt naar de Duurzaamste x Gezondste voedselpionier van Amsterdam. Nomineer je favoriete Mokumse voedseluitvinder! iedereen houdt toch van lekker, gezond, betaalbaar en duurzaam eten!!

Stem op het product van de maand augustus!

Stem op het product van de maand augustus!

Je kunt weer stemmen voor het Product van de Maand! We hebben vijf lekkere producten voor je, genomineerd door Van Amsterdamse Bodem. Maak je keuze en kom naar de uitreiking tijdens de Groeiborrel op maandag 5 september. Amsterdams eten is het allerlekkerste!

Draag bij aan de Omarmprijs!

Draag bij aan de Omarmprijs!

Op 13 oktober wordt de Omarmprijs uitgereikt, een prijs voor Amsterdamse initiatieven die zich inzetten voor armoedebestrijding. De organisatie PACT voor Amsterdam vraagt de hulp van Amsterdamse ondernemers om de prijs zo mooi mogelijk te maken. Rob Held, Pact Makelaar Armoedebestrijding: ‘Wij geloven dat armoede alleen bestreden kan worden door samenwerking.’

Netwerkbijeenkomst LHBTQ+ ondernemers, 4 augustus

Netwerkbijeenkomst LHBTQ+ ondernemers, 4 augustus

Op 4 augustus vindt een netwerkbijeenkomst plaats voor LGBTIQ+ ondernemers. Je krijgt hier meer informatie over de oprichting van een organisatie die de belangen van regenboogondernemers vertegenwoordigt, de BGLBC. Schrijf je in en kom!

‘MKB-Amsterdam wil belasting voor pakketjes om bezorggekte te stoppen en winkels te redden’

‘MKB-Amsterdam wil belasting voor pakketjes om bezorggekte te stoppen en winkels te redden’

MKB-Amsterdam maakt zich al tijden sterk voor de invoering van een bezorgbelasting. Om de bezorggekte te stoppen en winkels te redden. MKB-Amsterdam wil na de zomer in gesprek met de gemeenten Amsterdam, Amstelveen en Zaandam om met een actieplan te komen voor het behoud van winkels. Voorzitter Bart Drenth: ‘Als je niets doet, smelten de winkels sneller weg dan de ijskappen op de Noordpool.’