Zoals gebruikelijk is voorafgaand aan iedere groeiborrel van MKB-Amsterdam een interessante workshop te volgen. Aankomende editie (5 september) ontvangen we in de Oranjekerk Ria van Kempen. Zij leert je meer over de naamsbekendheid van jouw onderneming. Want hoe belangrijk is het dat je naam maakt met je bedrijf? En hoe pak je dat precies aan?

Wist je dat je met een sterk merk loyalere klanten krijgt? En dat die klanten hun positieve ervaringen geregeld delen met hun omgeving? Het inzetten van (online) branding is daarom belangrijk en draagt bij aan je (online) merkbekendheid. Met een sterk merk weet je doelgroep waar je bedrijf voor staat en welke beloftes je waarmaakt. (Online) een merk opbouwen kost tijd, maar als het lukt dan draagt het bij aan een hoger marktaandeel en betere marges. 

Volg de workshop!

Ria van Kempen is docent Commerciële Economie bij de Hogeschool van Amsterdam. Customer Experience en merkstrategie zijn Ria’s expertises en met haar bedrijf Demarrage werkt zij voor opdrachtgevers aan een crossmediale merkaanpak. De snel veranderende wereld van digitalisering voor ondernemers is haar dan ook beslist niet vreemd!

Op 5 september zal Ria jou leren hoe je het creëren van jouw naamsbekendheid aanpakt en waar je goed op moet letten. Ook ga je dan al praktisch aan de slag! Tijdens de workshop maak jij je eerste socialpost die de naam van jouw bedrijf online zal vestigen.

Boeren van Amstel: een succesverhaal door goede marketing!

Ben je benieuwd naar ervaringen van andere ondernemers? Ook dan zit je goed bij deze workshop! Michel Penterman, directeur van Boeren van Amstel vertelt jou over het succesverhaal van diverse lokale boerenbedrijven uit de omgeving Amstelland. Door gezamenlijke marketing van deze lokale boeren hebben ze namelijk flink naam gemaakt! Mede door die aanpak sleepten ze afgelopen maand nog de titel ‘Product van de maand juni’ van MKB-Amsterdam in de wacht.

Zien we jou bij de workshop en de Groeiborrel? Tot 5 september!

Het Digitaliseringsoffensief helpt jou als mkb-ondernemer om stap voor stap digitaler te worden. Onderzoek welke digitale kansen er voor je klaar liggen. Meld je hier aan en krijg toegang tot alle informatie, online- en offline workshops en benut jouw digitale kansen!

Deel dit artikel:

Volg jij MKB-Amsterdam al op social media?

Fabiënne Mucuk

Fabiënne Mucuk

Redacteur MKB-Amsterdam

Wil je reageren op dit bericht? Klik hier om te reageren

Help ons de regio Amsterdam ondernemender maken! Wij behartigen jouw belangen op het stadhuis en Binnenhof.
Nieuws

Het laatste nieuws 

Onze partner Onderneemin slaat vleugels uit naar Metropool!

Onze partner Onderneemin slaat vleugels uit naar Metropool!

Onderneemin heeft onlangs de stap gezet naar de regio Metropool Amsterdam. Onze voorzitter Achmed Baâdoud is dan ook heel content dat MKB-Metropool Amsterdam en Onderneemin mediapartner bij elkaar zijn geworden. “Dat sluit heel goed aan bij onze visie om het MKB...

GVB start trainingen voor Knoppentest bij sollicitatie GVB

GVB start trainingen voor Knoppentest bij sollicitatie GVB

GVB start trainingen voor Knoppentest bij sollicitatie GVB MKB-Metropool Amsterdam heeft met grote instemming kennis genomen van het besluit van het GVB om gemotiveerde sollicitanten voor de functie van trambestuurder structureel te gaan helpen om voor de...

Geen Knip, maar Knijp en Filters

Geen Knip, maar Knijp en Filters

Volgens wethouder Melanie van der Horst is het woord ‘Knip’ voortaan een ‘verboden woord’ en kiest de gemeenteraad ervoor van de Weesperstraat een fijne stadsstraat te maken, met twee maal één rijstrook, bredere fiets- en voetpaden, meer groen en een aantrekkelijkere...

Weesperstraat: Operatie geslaagd, patiënt overleden

Weesperstraat: Operatie geslaagd, patiënt overleden

MKB-Metropool Amsterdam heeft met instemming kennis genomen van de conclusie van het onderzoeksrapport over de Knip Weesperstraat: de knip Weesperstraat gaat definitief van tafel. Volgens het college was de proef wel geslaagd en heeft deze veel opgeleverd, maar...

Laat het GVB zijn Kip met Gouden Eieren niet hoeven slachten

Laat het GVB zijn Kip met Gouden Eieren niet hoeven slachten

Volgens het concept Programma van Eisen van de Vervoersregio Amsterdam voor het GVB voor de komende jaren moet het openbaar vervoer (OV) in het centrum en de oude stadsdelen verslechteren ten gunste van de nieuwe centra buiten de Ring A10. Een slecht plan, vindt MKB-...