Maandagavond vond in de Oranjekerk in de Pijp de laatste Groeiborrel van het jaar plaats. Daar zijn de winnaars van het Product van de Maand november bekendgemaakt én blikten we alvast vooruit naar de grote eindstrijd om de titel Product van het Jaar 2022! Hopelijk zien we jullie allemaal weer tijdens de eerstvolgende editie in het nieuwe jaar: blok maandag 9 januari dus alvast in je agenda.

De vakjury voor het Product van de Maand november benoemde de onverwoestbare tas van UNBEGUN tot winnaar van de juryprijs. Voorzitter Bert Bos prijst het duurzaam aspect van het product: “De reductie van de CO2 uitstoot is manifest. Geen recyclen maar upcyclen. Noem het een hoogtepunt in de Amsterdamse economie met uitstraling naar buiten.” Maar daar blijft het niet bij: ook het uiterlijk van de producten van UNBEGUN kan op complimenten rekenen. “Het zijn stuk voor stuk producten die brutaal, stoer en kek zijn en in toenemende mate onderdeel uitmaken van het Amsterdamse straatbeeld. Daar kun je echt sier mee maken.”

De publieksprijs die op de meeste stemmen van onze volgers kon rekenen was het biologische jersey kaasje van Henri Willig. Die kaas wordt lokaal geproduceerd op een boerderij in Katwoude. Op onze Groeiborrel was het kaasje ook te proeven en dat beviel meer dan goed! We kunnen dus wel stellen dat we met deze twee geweldige winnaars van het Product van de Maand het jaar goed afsluiten. Winnaars, van harte gefeliciteerd met deze welverdiende titel!

Voorafgaand aan de Groeiborrel gaf online marketingbureau Whello een workshop over Google Analytics. Natasja Veldman van DPG Media volgde de workshop en was erg enthousiast: “Dit is hele goede en nuttige basisinformatie voor elke mkb’er.” Ondernemer Elisabeth Schmeltz zegt dat haar interesse voor digital targeting is gewekt. “Ik ging hier blanco naartoe maar ga nu zeker meer onderzoek doen!”

Tot in 2023!

Zoals gezegd zit de laatste Groeiborrel van het jaar erop. Maar het goede nieuws is dat we in 2023 gewoon weer terug zijn! Op maandag 9 januari komen we weer samen in de Oranjekerk voor een borrel en natuurlijk de bekendmaking van het Product van het Jaar 2022! Breng jij ook je stem uit? Klik dan hier! En heel graag tot in het nieuwe jaar.

Met het ‘Product van de Maand’ wil MKB-Amsterdam ondernemers inspireren en stimuleren in de ontwikkeling van hun producten. Mede mogelijk gemaakt door de Gemeente Amsterdam.

Deel dit artikel:

Volg jij MKB-Amsterdam al op social media?

MKB Amsterdam

MKB Amsterdam

Wil je reageren op dit bericht? Klik hier om te reageren

Help ons de regio Amsterdam ondernemender maken! Wij behartigen jouw belangen op het stadhuis en Binnenhof.
Nieuws

Het laatste nieuws 

Onze partner Onderneemin slaat vleugels uit naar Metropool!

Onze partner Onderneemin slaat vleugels uit naar Metropool!

Onderneemin heeft onlangs de stap gezet naar de regio Metropool Amsterdam. Onze voorzitter Achmed Baâdoud is dan ook heel content dat MKB-Metropool Amsterdam en Onderneemin mediapartner bij elkaar zijn geworden. “Dat sluit heel goed aan bij onze visie om het MKB...

GVB start trainingen voor Knoppentest bij sollicitatie GVB

GVB start trainingen voor Knoppentest bij sollicitatie GVB

GVB start trainingen voor Knoppentest bij sollicitatie GVB MKB-Metropool Amsterdam heeft met grote instemming kennis genomen van het besluit van het GVB om gemotiveerde sollicitanten voor de functie van trambestuurder structureel te gaan helpen om voor de...

Geen Knip, maar Knijp en Filters

Geen Knip, maar Knijp en Filters

Volgens wethouder Melanie van der Horst is het woord ‘Knip’ voortaan een ‘verboden woord’ en kiest de gemeenteraad ervoor van de Weesperstraat een fijne stadsstraat te maken, met twee maal één rijstrook, bredere fiets- en voetpaden, meer groen en een aantrekkelijkere...

Weesperstraat: Operatie geslaagd, patiënt overleden

Weesperstraat: Operatie geslaagd, patiënt overleden

MKB-Metropool Amsterdam heeft met instemming kennis genomen van de conclusie van het onderzoeksrapport over de Knip Weesperstraat: de knip Weesperstraat gaat definitief van tafel. Volgens het college was de proef wel geslaagd en heeft deze veel opgeleverd, maar...

Laat het GVB zijn Kip met Gouden Eieren niet hoeven slachten

Laat het GVB zijn Kip met Gouden Eieren niet hoeven slachten

Volgens het concept Programma van Eisen van de Vervoersregio Amsterdam voor het GVB voor de komende jaren moet het openbaar vervoer (OV) in het centrum en de oude stadsdelen verslechteren ten gunste van de nieuwe centra buiten de Ring A10. Een slecht plan, vindt MKB-...