Op 13 juni kun je voor aanvang van de Groeiborrel de workshop ‘e-mail marketing ’ volgen. E-mail is het oudste digitale marketingkanaal en blijkt nog steeds heel effectief. Tegelijkertijd loopt onze inbox dagelijks hartstikke vol met nieuwsbrieven, aanbiedingen, blogs, posts, oproepen, verhalen en reclames. De 1 miljoendollarvraag is dan ook: hoe zet je een e-mailcampagne op die in staat is om overal uit te springen en de aandacht van je klanten weet te trekken?

Tips & tricks

In deze workshop van Cindy Rip, consultant Digital Marketing bij de Hogeschool van Amsterdam, krijg je hele praktisch tips. Zoals met welke (gratis) tool je een e-mail of nieuwsbrief kunt ontwerpen. Hoe je (potentiële) afnemers kunt overhalen om zich in te schrijven. Wat een nieuwsbrief aantrekkelijk maakt om te openen/lezen en door te klikken. En waar je benodigde informatie voor gebruik van de gratis tool en andere praktische informatie met betrekking tot e-mail marketing kan vinden.

Niet alleen voor de ondernemer

Deze workshop, aangeboden door het Digitaliseringsoffensief waar MKB-Amsterdam onderdeel van is, is bedoeld voor iedereen in je bedrijf die met e-mailmarketing actief is. Stuur de uitnodiging dus vooral door naar je marketingmedewerker, officemanager of pr-persoon. Iedereen is welkom. De workshop is gratis en de borrel na afloop ook. De investering in tijd? Die ga je makkelijk terugverdienen met scherpe campagnes.

De workshop is van 15.30 tot 17.00 uur in de Oranjekerk, Tweede van der Helststraat 1-3 in Amsterdam. Na de workshop zijn jij en je collega’s van harte welkom bij de MKB Groeiborrel die op dezelfde locatie plaatsvindt.

Mis het niet, schrijf je nu in!

Digitaliseringsoffensief

Het Digitaliseringsoffensief helpt mkb-bedrijven versneld te groeien met behulp van digitalisering. Een initiatief van Gemeente Amsterdam, MKB-Amsterdam, De Hogeschool van Amsterdam en Ready to Scale. Mogelijk gemaakt door het Ministerie van Economische Zaken en Klimaat. Schrijf je in op www.digitaliseringsoffensief.nl en maak gratis gebruik van online en offline workshops en groepsprogramma’s. Voor meer informatie over de mogelijkheid van workshops op locatie of elke andere vraag over Digitaliseringsoffensief, neem contact op met Tessa Welmers via t.j.welmers@hva.nl.

Deel dit artikel:

Volg jij MKB-Amsterdam al op social media?

Jerry van Schaik

Jerry van Schaik

Wil je reageren op dit bericht? Klik hier om te reageren

Help ons de regio Amsterdam ondernemender maken! Wij behartigen jouw belangen op het stadhuis en Binnenhof.
Nieuws

Het laatste nieuws 

GVB start trainingen voor Knoppentest bij sollicitatie GVB

GVB start trainingen voor Knoppentest bij sollicitatie GVB

GVB start trainingen voor Knoppentest bij sollicitatie GVB MKB-Metropool Amsterdam heeft met grote instemming kennis genomen van het besluit van het GVB om gemotiveerde sollicitanten voor de functie van trambestuurder structureel te gaan helpen om voor de...

Geen Knip, maar Knijp en Filters

Geen Knip, maar Knijp en Filters

Volgens wethouder Melanie van der Horst is het woord ‘Knip’ voortaan een ‘verboden woord’ en kiest de gemeenteraad ervoor van de Weesperstraat een fijne stadsstraat te maken, met twee maal één rijstrook, bredere fiets- en voetpaden, meer groen en een aantrekkelijkere...

Weesperstraat: Operatie geslaagd, patiënt overleden

Weesperstraat: Operatie geslaagd, patiënt overleden

MKB-Metropool Amsterdam heeft met instemming kennis genomen van de conclusie van het onderzoeksrapport over de Knip Weesperstraat: de knip Weesperstraat gaat definitief van tafel. Volgens het college was de proef wel geslaagd en heeft deze veel opgeleverd, maar...

Laat het GVB zijn Kip met Gouden Eieren niet hoeven slachten

Laat het GVB zijn Kip met Gouden Eieren niet hoeven slachten

Volgens het concept Programma van Eisen van de Vervoersregio Amsterdam voor het GVB voor de komende jaren moet het openbaar vervoer (OV) in het centrum en de oude stadsdelen verslechteren ten gunste van de nieuwe centra buiten de Ring A10. Een slecht plan, vindt MKB-...

Neem jij ook deel aan de jaarlijkse ondernemers enquête?

Neem jij ook deel aan de jaarlijkse ondernemers enquête?

Onze zustervereniging Amsterdam City komt op voor de belangen van ondernemend binnenstad en heeft onafhankelijk onderzoeksbureau Ruigrok gevraagd de mening van ondernemers in de binnenstad over diverse onderwerpen te onderzoeken. De resultaten van het onderzoek worden...