Op donderdag 30 juni organiseert de gemeente Amstelveen een inspirerende netwerkbijeenkomst in het kader van het programma ‘Back on Track’. De bijeenkomst vindt plaats in het Raadhuis van Amstelveen en begint om 16.30 uur. Onder begeleiding van econoom en journalist Mathijs Bouman (Het Financieele Dagblad, Nieuwsuur) word je bijgepraat over de actuele economische stand van zaken. Ook de gevolgen van de oorlog in de Oekraïne en verwachtingen en tips ten aanzien van de huidige krappe arbeidsmarkt zullen aan bod komen.

Back on Track, voor alle Amstelveense ondernemers

Back on Track is een programma voor alle Amstelveense ondernemers. Mogelijk gemaakt door gemeente Amstelveen en uitgerold door de OA in samenwerking met de VAD en KHN Amstelland. Een jaar lang worden kosteloos diverse trainingen, coachingstrajecten, inspiratiesessies en netwerkbijeenkomsten aangeboden met de focus op herstel en op de toekomst. Het programma loopt tot en met 18 november 2022, de Dag van de Ondernemer. De sessies worden zoveel mogelijk door Amstelveense ondernemers georganiseerd en worden online of op locaties in Amstelveen gehouden.

Netwerkborrel 

Aansluitend kan je vanaf 17.45 uur napraten en netwerken met andere ondernemers tijdens de borrel bij Poel’s Up. Poel’s Up ligt op twee minuten loopafstand van het raadhuis en biedt een prachtig uitzicht over de Amstelveense Poel. 

Aanmelden, ja graag!

Lid of geen lid, je kunt je via deze link aanmelden voor de bijeenkomst!

Deel dit artikel:

Volg jij MKB-Amsterdam al op social media?

Jerry van Schaik

Jerry van Schaik

Wil je reageren op dit bericht? Klik hier om te reageren

Help ons de regio Amsterdam ondernemender maken! Wij behartigen jouw belangen op het stadhuis en Binnenhof.
Nieuws

Het laatste nieuws 

‘Hulp bedrijfsleven nodig bij grote transities’

‘Hulp bedrijfsleven nodig bij grote transities’

De Amsterdams economie groeit, maar de verdeling van de brede welvaart loopt achter. Om het welzijn van de Amsterdammers te bevorderen zijn grote transities nodig. Op de bijeenkomst ‘De Staat van de Stad’ waren politiek en bedrijfsleven het unaniem eens: de creativiteit en innovatiekracht van de private sector moet worden ingezet om samen met het stadsbestuur deze uitdagingen aan te gaan.

Kringshoppen: vanuit je luie stoel naar de kringloopwinkel

Kringshoppen: vanuit je luie stoel naar de kringloopwinkel

Tijdens de laatste MKB-Amsterdam Groeiborrel klommen de mannen van Kringshoppen op de zeepkist. Met Kringshoppen kun je online naar de kringloopwinkel. Dat betekent meer exposure voor aangeboden producten én meer winkelgemak. Verdient jouw bedrijf ook aandacht en exposure? Kom aanstaande maandag 4 juli ook naar onze Groeiborrel in de Pijp.

Koffie van Hoofdkwartier Koffiebranderij aan kop in strijd om publieksprijs!

Koffie van Hoofdkwartier Koffiebranderij aan kop in strijd om publieksprijs!

Wijn, koffie, melk, chocola en kaas: deze producten uit Amstelveen zijn genomineerd voor het Product van de Maand juni. Deze week heeft de koffie van Hoofdkwartier Koffiebranderij een grote inhaalslag gemaakt! Ze staan nu aan kop in de peiling. Wil jij je favoriete product steunen? Je kan nog stemmen!

‘Steun nodig voor ondernemers op rand van faillissement’

‘Steun nodig voor ondernemers op rand van faillissement’

MKB-Amsterdam voorzitter Bart Drenth vindt dat bedrijven in de knel hulp moeten krijgen: ‘Hoewel de lockdowns al enige tijd achter ons liggen, laten de economische gevolgen ervan zich voor veel bedrijven nu pas goed voelen.’

Middelingsregeling: maak er gebruik van zolang het kan

Middelingsregeling: maak er gebruik van zolang het kan

De Middelingsregeling voor sterk wisselende inkomens wordt afgeschaft in 2023. Peter Herrebout, bestuurslid MKB-Amsterdam, vindt dit moeilijk te begrijpen. ‘De fiscus moet leren omdenken. Voor een kleine ondernemer kan dit net het verschil uit maken om overeind te blijven. Deze regeling ondersteunt ondernemerschap.’

Leer effectief je social media inzetten

Leer effectief je social media inzetten

Wilco Verdoold, docent bij de Hogeschool van Amsterdam, ziet dat veel bedrijven geen social media strategie hebben: ‘Natuurlijk moet je dingen uitproberen en jezelf de kans geven dingen te leren en ervaren, maar steeds opnieuw proberen zonder te leren is zonde.’ Kom 4 juli naar de gratis workshop!