Zoals jullie weten hebben we aanstaande maandag 13 juni weer de Groeiborrel van 17:30 tot 19.15 uur in de Oranjekerk te Amsterdam!

Tijdens de borrel reiken we de prijs voor het Product van de Maand uit. Wie wil, kan op de zeepkist gaan staan om over je bedrijf of projecten te vertellen. Het Digitaliseringsoffensief biedt in samenwerking met Skorez een e-mail marketing workshop aan. En er zijn lekkere hapjes en leuke mensen om kennis mee te maken. 
 
We verwelkomen graag nieuwe gezichten. Aarzel dus niet om een leverancier, collega of bevriende ondernemer uit te nodigen voor de Groeiborrel. Het enige wat ze hoeven te doen is zich inschrijven. Zoals het bekende spreekwoord zegt: ‘Hoe meer mkb-ondernemers, hoe meer vreugd.’
 
Ben je geïnteresseerd om je kennis over e-mail marketing uit te breiden? Kom dan twee uurtjes vroeger! Cindy Rip, consultant Digital Marketing van de Hogeschool van Amsterdam, geeft je praktische tips waar je op moet letten als je een e-mailcampagne opzet. En het team van Skorez laat je zien hoe je dit alles concreet in de praktijk kan gaan brengen. Klik hier om je in te schrijven voor het opdoen van twee uur gratis digitale kennis.
 
Waar, wat en wanneer?
Locatie: Oranjekerk, Tweede van der Helststraat 1, Amsterdam
 
Workshop e-mailmarketing
Tips van de HVA                                   15.30 – 16.30 uur
Concreet aan de slag met Skorez      16:30 – 17:30 uur

Groeiborrel                                             17.30 – 19.15 uur
 
We vinden het fijn als je laat weten dat je naar de borrel komt. Meld je hier alsjeblieft aan!

Deel dit artikel:

Volg jij MKB-Amsterdam al op social media?

MKB Amsterdam

MKB Amsterdam

Wil je reageren op dit bericht? Klik hier om te reageren

Help ons de regio Amsterdam ondernemender maken! Wij behartigen jouw belangen op het stadhuis en Binnenhof.
Nieuws

Het laatste nieuws 

GVB start trainingen voor Knoppentest bij sollicitatie GVB

GVB start trainingen voor Knoppentest bij sollicitatie GVB

GVB start trainingen voor Knoppentest bij sollicitatie GVB MKB-Metropool Amsterdam heeft met grote instemming kennis genomen van het besluit van het GVB om gemotiveerde sollicitanten voor de functie van trambestuurder structureel te gaan helpen om voor de...

Geen Knip, maar Knijp en Filters

Geen Knip, maar Knijp en Filters

Volgens wethouder Melanie van der Horst is het woord ‘Knip’ voortaan een ‘verboden woord’ en kiest de gemeenteraad ervoor van de Weesperstraat een fijne stadsstraat te maken, met twee maal één rijstrook, bredere fiets- en voetpaden, meer groen en een aantrekkelijkere...

Weesperstraat: Operatie geslaagd, patiënt overleden

Weesperstraat: Operatie geslaagd, patiënt overleden

MKB-Metropool Amsterdam heeft met instemming kennis genomen van de conclusie van het onderzoeksrapport over de Knip Weesperstraat: de knip Weesperstraat gaat definitief van tafel. Volgens het college was de proef wel geslaagd en heeft deze veel opgeleverd, maar...

Laat het GVB zijn Kip met Gouden Eieren niet hoeven slachten

Laat het GVB zijn Kip met Gouden Eieren niet hoeven slachten

Volgens het concept Programma van Eisen van de Vervoersregio Amsterdam voor het GVB voor de komende jaren moet het openbaar vervoer (OV) in het centrum en de oude stadsdelen verslechteren ten gunste van de nieuwe centra buiten de Ring A10. Een slecht plan, vindt MKB-...

Neem jij ook deel aan de jaarlijkse ondernemers enquête?

Neem jij ook deel aan de jaarlijkse ondernemers enquête?

Onze zustervereniging Amsterdam City komt op voor de belangen van ondernemend binnenstad en heeft onafhankelijk onderzoeksbureau Ruigrok gevraagd de mening van ondernemers in de binnenstad over diverse onderwerpen te onderzoeken. De resultaten van het onderzoek worden...