Wat hebben gedragspsychologie en neuromarketing in hemelsnaam te maken met ondernemen? Meer dan je misschien denkt, want het (online) beïnvloeden van potentiële klanten kan er zomaar eens voor zorgen dat zij ervoor kiezen om jouw product of dienst te kopen. Mag en kan dat? En hoe dan precies? Digitaal strateeg Wilco Verdoold vertelt je er meer over tijdens zijn workshop op 6 februari.

Mensen nemen elke dag beslissingen, we zijn continu bezig met keuzes maken. Soms doen we dat bewust, maar soms ook niet. Dat geldt ook voor producten die we aanschaffen of diensten waarvoor we betalen. Van de fles frisdrank die je kiest in de supermarkt tot de boekhouder die je inhuurt om jouw administratie op orde te brengen: dat zijn allemaal keuzes. Maar wat maakt nu dat je het ene product kiest en het andere niet? Dat kan smaak zijn, maar ook je brein heeft daarop invloed…

Het mooie is dat je als ondernemer invloed kunt uitoefenen op de (bewuste én onbewuste) keuzes van jouw potentiële klanten. Denk bijvoorbeeld aan de inrichting en uitstraling van je website! Wilco Verdoold gaat samen met jou aan de slag en leert je hoe jij met kleine online toepassingen kunt zorgen dat klanten sneller hun oog op jouw product of dienst laten vallen en kiezen voor jouw bedrijf.

Heb je daar wel oren naar? Meld je dan snel aan voor de workshop van Wilco, op maandag 6 februari om 16.00 uur in de Oranjekerk in Amsterdam. En blijf je daarna dan ook gezellig hangen voor de Groeiborrel van MKB-Amsterdam?

Het Digitaliseringsoffensief helpt mkb-bedrijven versneld te groeien met behulp van digitalisering. Een initiatief van Gemeente Amsterdam, MKB-Amsterdam, De Hogeschool van Amsterdam en Ready to Scale, mogelijk gemaakt door het Ministerie van Economische Zaken en Klimaat.

Deel dit artikel:

Volg jij MKB-Amsterdam al op social media?

MKB Amsterdam

MKB Amsterdam

Wil je reageren op dit bericht? Klik hier om te reageren

Help ons de regio Amsterdam ondernemender maken! Wij behartigen jouw belangen op het stadhuis en Binnenhof.
Nieuws

Het laatste nieuws 

Weesperstraat: Operatie geslaagd, patiënt overleden

Weesperstraat: Operatie geslaagd, patiënt overleden

MKB-Metropool Amsterdam heeft met instemming kennis genomen van de conclusie van het onderzoeksrapport over de Knip Weesperstraat: de knip Weesperstraat gaat definitief van tafel. Volgens het college was de proef wel geslaagd en heeft deze veel opgeleverd, maar...

Laat het GVB zijn Kip met Gouden Eieren niet hoeven slachten

Laat het GVB zijn Kip met Gouden Eieren niet hoeven slachten

Volgens het concept Programma van Eisen van de Vervoersregio Amsterdam voor het GVB voor de komende jaren moet het openbaar vervoer (OV) in het centrum en de oude stadsdelen verslechteren ten gunste van de nieuwe centra buiten de Ring A10. Een slecht plan, vindt MKB-...

Neem jij ook deel aan de jaarlijkse ondernemers enquête?

Neem jij ook deel aan de jaarlijkse ondernemers enquête?

Onze zustervereniging Amsterdam City komt op voor de belangen van ondernemend binnenstad en heeft onafhankelijk onderzoeksbureau Ruigrok gevraagd de mening van ondernemers in de binnenstad over diverse onderwerpen te onderzoeken. De resultaten van het onderzoek worden...