Venue

KPMG Meijburg & Co

Laan van Langerhuize 9, 1186 WB Amstelveen

Amstelveen, NH, NL, 1186 WB

Omdenken “de schaarste op de arbeidsmarkt is geen probleem maar een uitdaging die je met creativiteit en kennis succesvol aangaat”.

Tijdens dit werkgevers event gaan we elkaar inspireren. We gaan omdenken zodat de schaarste op de arbeidsmarkt niet meer een probleem is, maar een uitdaging die je met creativiteit en kennis succesvol aangaat. We laten experts aan het woord die ons zullen verrijken met inzichten en aansprekende voorbeelden.

We hebben het over diversiteit en inclusie en wat een inclusieve bedrijfscultuur aan voordelen biedt. Hoe je nieuwe medewerkers aantrekt en hoe je ervoor zorgt dat je huidige medewerkers niet weglopen nu de vacatures voor het oprapen liggen. We laten werkgevers aan het woord die mensen met een arbeidsbeperking binnen hun bedrijf hebben werken en daar heel blij mee zijn. En er komen tips voorbij hoe je jouw bedrijf als potentiële werkgever onder de aandacht brengt en sollicitanten aantrekt.

Maar aan gezelligheid ontbreekt het ook niet. Vooraf en na afloop van het inhoudelijke programma gaan we, nu het weer kan, natuurlijk elkaar ontmoeten met een hapje en een drankje. Doe je mee?

15:30: Inloop met koffie en thee en elkaar ontmoeten

16:00 – 17:00 inhoudelijk programma

17:00 – 18:00 borrel en elkaar ontmoeten.

Sprekers

• Darshan Sloot is directeur van de Ondernemersvereniging Amstelveen. Zij is onze dagvoorzitter en zal het gesprek in goede banen leiden en de gasten in de zaal erbij betrekken.
  • Marita Brunning is consultant Diversiteit I Inclusie I Gelijkwaardigheid. Zij heeft een inspirerend verhaal over hoe een diverse en inclusieve organisatie een goede business case kan hebben.
  • Lex Vonk is directeur van AM match. Hij neemt ons mee in “hoe het is om mensen van AM match in jouw bedrijf te hebben werken? Wat levert het op? Hoe vind je een medewerker die goed past bij het werk dat je kan bieden?”
  • Ingrid van Hesteren is operational manager van het Regionaal Werkcentrum Groot Amsterdam. Zij vertelt over de dienstverlening die het RWC kan bieden aan bedrijven.
  • Jurgen Stormmesand is partner bij KPMG Meijburg & Co Netherlands. Hij neemt ons mee in de financiële voordelen die bepaalde groepen werknemers meenemen.
  • Michal van Dantzig is bestuurslid van MKB Amsterdam (arbeidsmarkt en onderwijs) en recruitment-marketeer bij WinWinWerkt. Zij geeft tips hoe je in een krappe arbeidsmarkt jezelf als werkgever goed profileert en goede sollicitanten kan aantrekken.

Dit inspiratie werkgeversevent is mogelijk gemaakt door een grote sponsorbijdrage van KPMG Meijburg & Co en een subsidie van de arbeidsmarktregio Groot Amsterdam. Het initiatief en de organisatie is van MKB-Amsterdam in samenwerking met de Ondernemersvereniging Amstelveen.

PS. Dit evenement is voor werkgevers. Heb je geen personeel en wil je om een andere reden deelnemen? Mail dan naar michal.van.dantzig@winwinwerkt.nl met een toelichting waarom je het graag wilt bijwonen.