MKB-Amsterdam

Amsterdam

MKB-Amsterdam Groeiborrel & Workshop: Google Analytics

Workshop

In deze workshop leer je hoe je de grafieken in Google Analytics moet interpreteren en hoe je deze inzichten kunt gebruiken om je (potentiële) klanten beter te bedienen. Wist je bijvoorbeeld dat je met behulp van Google Analytics precies kunt zien via welk kanaal de bezoekers op je website komen? Ook krijg je in deze workshop tips hoe je je verder kunt bekwamen in Google Analytics. Google Analytics krijgt volgend jaar een update naar Google Analytics 4. In deze workshop gaan we werken met de huidige versie: Google Analytics Universal.

Groeiborrel

De Groeiborrel is een initiatief van MKB-Amsterdam, waarbij we MKB-ondernemers een plek geven om elkaar te ontmoeten. Tijdens deze bijeenkomst wordt het Product van de Maand gepresenteerd, zijn er bijdragen van ondernemers vanaf onze zogenaamde ‘zeepkist’, en houden leden en partners een inhoudelijke pitch over hun bedrijf of een ander specifiek onderwerp. Kortom, een bijeenkomst om te inspireren tot groei en ondernemend Amsterdam een podium te geven.
    Kom je ook? Volg onze nieuwsbrief MKB-Mail om niks te missen!
    * 15.30 – Workshop Google Analytics -> Meld je hier aan
    * 16.30 – Inloop Groeiborrel