De Zatte Tripel van Brouwerij ’t IJ is door de vakjury van MKB-Amsterdam gekozen als ‘Product van de Maand’. Het Amsterdamse bier komt als winnaar uit de bus na een strijd met de duurzame worst van Brandt en Levie en de nieuwe app van TCA Taxi. Naast de vakjuryprijs is er ook een winnaar van de publieksprijs. Via social media hebben jullie het vaakst gestemd op de app van TCA. Winnaars, van harte gefeliciteerd!
De Zatte tripel is het eerste bier van Brouwerij ’t IJ en in 1985 op de markt gekomen. Het is één van de eerste in Nederland gebrouwen speciaalbieren. Het van oorsprong Amsterdamse product is inmiddels in binnen- en buitenland te krijgen maar wordt traditiegetrouw nog altijd in onze stad gebrouwen.
Voorzitter van de vakjury Bert Bos: “De Zatte Tripel is het bier-visitekaartje van de stad. Iedere slok geeft een sterke Amsterdamse beleving in heel Nederland. Hij gaat niet alleen door de mond maar zit ook in het hoofd van iedere Amsterdammer. De combinatie van Amsterdams leidingwater en Hollands graan en fruit geven daar een extra dimensie aan. De Zatte Tripel staat voor optimisme.”
De app van TCA Taxi is als je het ons vraagt ook een terechte winnaar van de publieksprijs. De app is innovatief, handig voor passagiers en goed voor de taxichauffeurs. Zo kun jij met één klik op de knop op reis en verdient jouw chauffeur voldoende om zijn auto goed te onderhouden en zijn passagiers veilig te vervoeren.
Inspireren en stimuleren
MKB-Amsterdam wil met het ‘Product van de Maand’ ondernemers inspireren en stimuleren in de ontwikkeling van hun producten of diensten; producten die iets bijzonders betekenen voor hun klanten en uitblinken in creativiteit, innovatie, duurzaamheid en vakmanschap. ‘Product van de Maand’ wordt mede mogelijk gemaakt door de gemeente Amsterdam.
Kijk hier de winnaarsvideo terug op het YouTube kanaal van MKB-Amsterdam en abonneer je meteen!