De maand november is alweer even onderweg en dat betekent dat de strijd om het Product van de Maand weer is losgebarsten. Ook deze maand hebben we weer drie mooie nominaties in de aanbieding. Wij stellen ze aan je voor.

Volkorenbrood van Bakkerij Hartog

Al sinds 1896 is Bakkerij Hartog een begrip in Amsterdam. Het volkorenbrood van Bakkerij Hartog maakt deze maand kans om te worden gekroond tot product van de maand. Waarom? Omdat het brood wordt gebakken met tarwe uit eigen maalderij. Daarmee zorgt Hartog ervoor dat er niets uit het brood wordt gefilterd en dat er geen conserveringsmiddelen worden toegevoegd. Een heel puur brood dus. En natuurlijk heel erg lekker.

Eberhardjes van Stichting Hart voor je Stad

Sinds 5 mei 2018 heeft de stad Amsterdam een eigen koekje: het Eberhardje. Het hartvormige koekje met de bekende drie Amsterdamse Andreaskruisen is vernoemd naar de voormalige burgemeester Eberhard van der Laan, die in 2017 overleed. Stichting Hart voor je Stad zet zich, net als Van der Laan vroeger deed, in voor de verbinding in de stad. En dat is dus ook precies waar dit koekje voor staat: liefde en verbinding.

Ossenworst van Slagerij Louman

De Jordanese Slagerij Louman trekt al sinds 1890 klanten van binnen én buiten de stad. En dat is ook niet zo gek als je zulk goed vlees verkoopt. De slagerij heeft ook een eigen worstmakerij waar worst wordt gemaakt op ambachtelijke wijze. Deze maand maakt de ossenworst kans op de titel ‘Product van de Maand’: honderd procent zuiver rundvlees op de traditionele manier gerookt. Heerlijk!

Om de publieksprijs te winnen hebben de drie nominaties jouw stem hard nodig! Steun daarom jouw favoriet door te stemmen via deze poll. De winnaar wordt bekendgemaakt tijdens de volgende Groeiborrel op maandag 6 december.

Deel dit artikel:

Volg jij MKB-Amsterdam al op social media?

Fabiënne Mucuk

Fabiënne Mucuk

Redacteur MKB-Amsterdam

Wil je reageren op dit bericht? Klik hier om te reageren

Help ons de regio Amsterdam ondernemender maken! Wij behartigen jouw belangen op het stadhuis en Binnenhof.
Nieuws

Het laatste nieuws 

De visie van een glazenwasser

De visie van een glazenwasser

Gisteren sprak voorzitter Jacco Vonhof van MKB-Nederland de economielezing van Elsevier Weekblad uit. Vonhof roept de samenleving en de politiek op om de mens achter de ondernemer te blijven zien.

Data helpen jou om beter te ondernemen

Data helpen jou om beter te ondernemen

Hoe? Daar kom je achter tijdens de webinar Business Intelligence voor het MKB op 20 december. Kees van Montfort: ‘Data zoals omzet, kosten, product- en dienstengegevens zijn een belangrijke tool bij het maken van betere beslissingen.’ Meld je snel gratis aan!

‘Veiligheidsbewustzijn tussen de oren’

‘Veiligheidsbewustzijn tussen de oren’

‘Het is belangrijk dat mensen leren elkaar aan te spreken en ervoor te zorgen dat iedereen aan het eind van de dag veilig naar huis gaat,’ zegt businessmanager Jeroen den Otter van VCANederland.

‘Overheid cruciaal bij financieringsmogelijkheden’

‘Overheid cruciaal bij financieringsmogelijkheden’

Het midden- en kleinbedrijf moet makkelijker toegang krijgen tot de financieringsmarkt, vinden belangenorganisaties als MKB-Nederland, Stichting MKB Financiering en Ondernemend Nederland (ONL). Ze zeiden dat in een rondetafelgesprek in de Tweede Kamer

Uitbreiding steunpakket ‘avondlockdown’

Uitbreiding steunpakket ‘avondlockdown’

Het nieuwe steunpakket om ondernemers door de avondlockdown te loodsen bestaat onder meer uit een verlenging van het bijzonder uitstel van de Belastingdienst en een hogere vergoeding van de vaste lasten via TVL.

Nieuwe strategie zorgt voor omzetstijging

Nieuwe strategie zorgt voor omzetstijging

Eefje Jonker oprichter van Stay Future proof: ‘’Als je de sfeer en aanpak van een familiebedrijf wilt handhaven terwijl je groeit en innoveert is het belangrijk om iedereen binnen het bedrijf te verbinden en onderdeel te maken van het proces.”