Maandagavond had MKB-Amsterdam een bijzondere primeur. Tijdens de MKB-borrel werd namelijk het allereerste digitale Product van de Maand bekendgemaakt! In een goedgevulde Oranjekerk onthulde bestuurslid en juryvoorzitter Bert Bos de winnaar van de juryprijs én van de door jullie gekozen publieksprijs.

Laten we beginnen met de juryprijs! Onze jury koos unaniem voor de samenwerkingstool MyPLTFRM. Dat is een zogenoemde ‘IT-aannemer’ die digitale oplossingen ontwerpt, gespecialiseerde dienstverleners inhuurt én aanstuurt zodat jouw IT-project kan slagen! De jury benoemt dat zowel digitalisering als duurzaamheid – twee grote uitdagingen voor veel ondernemers – samenkomen in PLTFRM. “Zo wordt een optimaal ecosysteem gecreëerd dat volledig in balans is met de bedrijfsvoering.” De jury noemt het verder “een typisch creatief idee dat alleen in Amsterdam kan ontstaan. Het is een beetje z’n tijd vooruit.”

Dan de publieksprijs, waarvoor volgers van MKB-Amsterdam de afgelopen weken op hun favoriet konden stemmen. Dat er een duidelijke favoriet is bleek wel, want met een overtuigende meerderheid van de stemmen was het iKCHECK app van Upfront Security die er met de publiekstitel vandoor gaat! Met de iKCHECK app bescherm je jouw identiteit online. Ook voor mkb’ers is de app praktisch: samen met de Fraudehelpdesk Zakelijk biedt iKCHECK namelijk identiteitsmonitoring voor werknemers en hulp om en cyberrisico’s te verkleinen. Beide winnaars, van harte gefeliciteerd met jullie welverdiende prijs!

De kop is er dus af, MKB-Amsterdam kijkt heel tevreden terug op weer een mooie titelrace voor het Product van de Maand waarin ook digitale producten vanaf nu dus volop mee doen. Binnenkort zijn we bij je terug met nieuwe nominaties voor de maand februari. Tot de volgende MKB-borrel!

Met het ‘Product van de Maand’ wil MKB-Amsterdam ondernemers inspireren en stimuleren in de ontwikkeling van hun producten.

Het Digitaliseringsoffensief is een initiatief van MKB Amsterdam, Ready to Scale, de Hogeschool van Amsterdam en de gemeente Amsterdam. Het Digitaliseringsoffensief heeft tot doel de mkb-banenmotor in de regio Amsterdam te versnellen via digitalisering. Dat gebeurt via webinars, trainingen, groepsprogramma’s, matching en maatwerkondersteuning voor ondernemers met een groeiambitie. Wil je een in house workshop, neem dan contact met ons via info@mkb-amsterdam.nl.

Deel dit artikel:

Volg jij MKB-Amsterdam al op social media?

MKB Amsterdam

MKB Amsterdam

Wil je reageren op dit bericht? Klik hier om te reageren

Help ons de regio Amsterdam ondernemender maken! Wij behartigen jouw belangen op het stadhuis en Binnenhof.
Nieuws

Het laatste nieuws 

Onze partner Onderneemin slaat vleugels uit naar Metropool!

Onze partner Onderneemin slaat vleugels uit naar Metropool!

Onderneemin heeft onlangs de stap gezet naar de regio Metropool Amsterdam. Onze voorzitter Achmed Baâdoud is dan ook heel content dat MKB-Metropool Amsterdam en Onderneemin mediapartner bij elkaar zijn geworden. “Dat sluit heel goed aan bij onze visie om het MKB...

GVB start trainingen voor Knoppentest bij sollicitatie GVB

GVB start trainingen voor Knoppentest bij sollicitatie GVB

GVB start trainingen voor Knoppentest bij sollicitatie GVB MKB-Metropool Amsterdam heeft met grote instemming kennis genomen van het besluit van het GVB om gemotiveerde sollicitanten voor de functie van trambestuurder structureel te gaan helpen om voor de...

Geen Knip, maar Knijp en Filters

Geen Knip, maar Knijp en Filters

Volgens wethouder Melanie van der Horst is het woord ‘Knip’ voortaan een ‘verboden woord’ en kiest de gemeenteraad ervoor van de Weesperstraat een fijne stadsstraat te maken, met twee maal één rijstrook, bredere fiets- en voetpaden, meer groen en een aantrekkelijkere...

Weesperstraat: Operatie geslaagd, patiënt overleden

Weesperstraat: Operatie geslaagd, patiënt overleden

MKB-Metropool Amsterdam heeft met instemming kennis genomen van de conclusie van het onderzoeksrapport over de Knip Weesperstraat: de knip Weesperstraat gaat definitief van tafel. Volgens het college was de proef wel geslaagd en heeft deze veel opgeleverd, maar...

Laat het GVB zijn Kip met Gouden Eieren niet hoeven slachten

Laat het GVB zijn Kip met Gouden Eieren niet hoeven slachten

Volgens het concept Programma van Eisen van de Vervoersregio Amsterdam voor het GVB voor de komende jaren moet het openbaar vervoer (OV) in het centrum en de oude stadsdelen verslechteren ten gunste van de nieuwe centra buiten de Ring A10. Een slecht plan, vindt MKB-...