Amsterdenim Jeans is door de vakjury van MKB-Amsterdam gekozen als ‘Product van de Maand’ april 2021. In de naam Amsterdenim komen Amsterdam en denim samen. Volgens het jeansmerk staan de twee elementen: Amsterdam en denim – voor vrijheid. Naast de pasvorm is aandacht voor details bijzonder. Zo verwerkt het merk de drie andreaskruizen uit het wapen van Amsterdam in de knopen van je Amsterdenim spijkerbroek en vind je, als je goed kijkt, nog veel meer details die je aan Amsterdam doen denken.

Voorzitter van de vakjury Bert Bos: “Waar het produceren van jeans vaak veel milieu-impact heeft, gebruikt Amsterdenim alleen biologisch katoen uit Italië. En ook de kwaliteit van de jeans draagt levert zijn bijdrage. Daardoor kun je hem vaker dragen, en is de broek minder snel aan vervanging toe. Als je het ons vraagt een mooi idee en een geweldig product!”

Medewerkers van Whello, online marketingbureau en partner van MKB-Amsterdam, hadden voor de maand april de volgende producten genomineerd: Parkeerapp VICKY, Wijkshirts en accessoires van Fashion Junky, Amsterdenim Jeans, Dating app Vidate en E-bike to go Verhuur. Het publiek heeft, via een poll, de parkeerapp VICKY als winnaar van de publieksprijs uitgeroepen. De app VICKY stemt vraag en aanbod op de ‘parkeermarkt’ op elkaar af. Anders dan de reguliere parkeerapps toont Vicky alle beschikbare parkeerplekken in bedrijfspanden en hotels. In de meeste gevallen goedkoper dan straatparkeerplekken. 

Beide winnaars ontvangen een regionale campagne van Centercom.

MKB-Amsterdam wil met het ‘Product van de Maand’ ondernemers inspireren en stimuleren in de ontwikkeling van hun producten of diensten. Producten die iets bijzonders betekenen voor hun klanten en uitblinken in creativiteit, innovatie, duurzaamheid en vakmanschap. ‘Product van de Maand’ wordt mede mogelijk gemaakt door de gemeente Amsterdam. 

Tijdens de online groeiborrel zijn de winnaars bekend gemaakt. Bekijk MKB TV met hierin de nominaties en bekendmaking van de winnaars. Kijk hier de aflevering terug op ons youtubekanaal. En abonneer je gelijk even!

Deel dit artikel:

Volg jij MKB-Amsterdam al op social media?

MKB Amsterdam

MKB Amsterdam

Wil je reageren op dit bericht? Klik hier om te reageren

Help ons de regio Amsterdam ondernemender maken! Wij behartigen jouw belangen op het stadhuis en Binnenhof.
Nieuws

Het laatste nieuws 

GVB start trainingen voor Knoppentest bij sollicitatie GVB

GVB start trainingen voor Knoppentest bij sollicitatie GVB

GVB start trainingen voor Knoppentest bij sollicitatie GVB MKB-Metropool Amsterdam heeft met grote instemming kennis genomen van het besluit van het GVB om gemotiveerde sollicitanten voor de functie van trambestuurder structureel te gaan helpen om voor de...

Geen Knip, maar Knijp en Filters

Geen Knip, maar Knijp en Filters

Volgens wethouder Melanie van der Horst is het woord ‘Knip’ voortaan een ‘verboden woord’ en kiest de gemeenteraad ervoor van de Weesperstraat een fijne stadsstraat te maken, met twee maal één rijstrook, bredere fiets- en voetpaden, meer groen en een aantrekkelijkere...

Weesperstraat: Operatie geslaagd, patiënt overleden

Weesperstraat: Operatie geslaagd, patiënt overleden

MKB-Metropool Amsterdam heeft met instemming kennis genomen van de conclusie van het onderzoeksrapport over de Knip Weesperstraat: de knip Weesperstraat gaat definitief van tafel. Volgens het college was de proef wel geslaagd en heeft deze veel opgeleverd, maar...

Laat het GVB zijn Kip met Gouden Eieren niet hoeven slachten

Laat het GVB zijn Kip met Gouden Eieren niet hoeven slachten

Volgens het concept Programma van Eisen van de Vervoersregio Amsterdam voor het GVB voor de komende jaren moet het openbaar vervoer (OV) in het centrum en de oude stadsdelen verslechteren ten gunste van de nieuwe centra buiten de Ring A10. Een slecht plan, vindt MKB-...

Neem jij ook deel aan de jaarlijkse ondernemers enquête?

Neem jij ook deel aan de jaarlijkse ondernemers enquête?

Onze zustervereniging Amsterdam City komt op voor de belangen van ondernemend binnenstad en heeft onafhankelijk onderzoeksbureau Ruigrok gevraagd de mening van ondernemers in de binnenstad over diverse onderwerpen te onderzoeken. De resultaten van het onderzoek worden...